dimarts, 17 de març del 2009

UNA COSA QUOTIDIANA?


Per a mi l'olor del pa acabat de fer és una de les coses més bones que hi pot haver. Deixa anar una flaire! Quan entro a la fleca i veig totes aquelles barres i barretes, pans rodons i llargaruts, de no sé quantes varietats, tots afilerats dins les panistres, m’entren els dubtes: sempre m’entren els dubtes de quin comprar, i no sé per què si sempre acabo agafant la barreta més llarga i torrada que veig. Però el plaer total ja és quan pel carrer acabo trencant la punta i menjant-me-la.
Quan era petita, la meva mare sempre em deia que el pa s’ha de tallar amb el ganivet, però com que ara ja sóc gran ...

Gina Porta

1 comentari:

montserrat subirà ha dit...

També a mi em fa venir salivera quan sento la olor dl pa sortin del forn,agafar un torç partin-lo amb la ma és tota una delicia ¿ Recordes anys enrera el troçet de " torna " que ens posaven per fer el pes ? aixó era tot un plaer per a mi aquell bocí era el més bo.