diumenge, 22 de febrer del 2009

"UNA COSA MENUDA EM FA BADOQUEJAR" Ho diu en Miquel, Capítol II


Són unes peces molt petites del meu cosidor, però també a la vegada les més divertides i, amb la seva agudesa m’ajuden moltes vegades; però no val a badar quan les tens als dits, a la més mínima distracció ja te l’han fet. Estic parlant de les agulles de cap de colors. Mira que en són de boniques! Tenen un cos llarg, esvelt, eixerit i recte com un pal de paller, i a dalt de tot aquella boleta petita que, pacientment, aguanta la premuda de tota mena de dits.

Badoquejo mirant el coixinet d’agulles de cap de colors. M’asserena l’esperit veure com tants colors poden conviure en un espai tant petit. Per això oblido totes les punxades que m’han clavat, per les quals no se m’acut cap altre remei millor que rendir-me a la seva bellesa.
Gina Porta