diumenge, 22 de febrer del 2009

EL CARRER DELS PETONS - Descripció d'un paisatge


Quan em llevava m'agradava de treure el cap per la finestra i des de la meva habitació veure com la boira a poc a poc anava despullant les muntanyes que de cop i volta apareixien al meu davant amb tota la seva magnificència.

El punt més elevat tenia forma de bec d'ocell i si anaves baixant la mirada et trobaves amb aquelles casetes de fusta escampades per la vall, totes començaven ja a fumejar, donant un toc de color i de vida a l'entorn.

Per acabar-ho d'arrodonir, finalment, el sol es despertava, i treia el nas per darrera el pic d'Ocell i feia encara més captivador aquell espectacle que ens oferia la natura. Després d'una bona estona badoquejant i deixant-me portar per l'essència de l'entorn, baixava a esmorzar i haig de confessar que més d'una vegada m'havia quedat sense.

Jossie Casanovas